12 desember 2010

Og vinneren er...

*
*
*
*
*
*
*
*
Vinneren er Mie og mamma!!!
*
GRATULERER!
*
Og her er prototypen jeg har laget. Ble ikke fargene du forslo på elefant-tagen, for jeg ville lage en jule tag. Tror ikke det ferdige resultatet blir helt i disse fargene, men jeg har ikke så god tid til å holde på med tags akkurat no. Må jo pynte pepperkaker, bygge hus (pepperkakehus ;0) ) og ordne til jul. Men jeg skal
lage ferdig noen i premie til vinneren - så bare si hvilke farger du vil ha, så skal jeg ordne det.

2 kommentarer:

Mie og mamma sa...

Vant jeg? vant jeg? *trallalalala*. Jeg vant jo.
JIPPI:-)
jeg tror jeg ønsker meg noen i turkis og rosa med samme motiv:-)Altså elefanten:-)Flodhest er også så søtt

Mona sa...

Det skal bli! Turkis og elefant kom i LUKE 14 i kalenderen, altså i dag. Men du skal få ferdig ark med tags ( du må klippe dem selv da). Da blir det turkis med elefant - har litt problemer med å skifte farge på elefanten, da blir den kjemperar, så mulig den må være svart. I så fall blir det rosa tags og sort elefant og turkis med svart elefant. Skal se hva vi får til :0)