10 januar 2011

365?

Er jo utrolig fristet da, til å henge meg på 365 bølgen... Legge ut ett (eller fler) bilde fra hver eneste dag i ett år. Veldig gøy da! Men tror jeg får la fornuften seire - er vel lite sannsynlig at jeg klarer å gjennomføre. Klarte å lage julekalender, med innlegg i 24 dager uten stopp (og det var ikke enkelt). Men å legge ut minst ett bilde, hver dag, i 365 dager? Veldig stilig, veldig gøy! Men realistisk for meg? NEI - desverre. Men jeg kan jo ha som mål å legge ut flere bilder på bloggen, trenger jo ikke være ett helt innlegg bestandig. Gøy med ett bilde også. Og om dere vil følge en 365 blogg så sjekk ut denne; to om dagen
*
Jeg tror jeg nøyer meg med en miniversjon av 365 og lager en etikett som jeg kaller hverdagsbilder. Da kan jeg se hvor mange dager jeg klarer å legge ut bilder i løpet av 365 dager. Og her har dere hele tre bilder fra min dag den 9.1.11

1 kommentar:

Marie sa...

Hei :)

Takk for besøk og kommentar på bloggen min :)

Koseleg blogg du har :)