24 februar 2011

Følelser?

Om jeg velger Kitchen Aid så er det fortsatt ett valg å ta. Hvilken farge? :0)
Heller litt over på å for en gangs skyld ikke velge bare fornuftig og om jeg no velger KA...hvilken farge? Har likt den røde fra starten, så kom rød metallic og den passer med andre kjøkkenmaskiner jeg har, men så fikk jeg øynene opp for den isblå! Er litt forelsket i den. Men fornuften sier, velg nøytral farge! Og da er jeg ikke i tvil om at det må bli cream! Men på tilbud no er rød, sort, hvit eller perle metallic.
*
Vel dette er og blir mitt valg - men av nysgjerrighet, hvilken ville du valgt?

4 kommentarer:

Joakim sa...

rødt er fornuftig!

bare hege sa...

Ikke for å gjøre det vanskeligere altså, men jeg synes creme eller lyseblå! ;)

Mie og mamma sa...

Creme..:-)

Gärdet sa...

Älska kitchen aid!!!
Jag har en vit och den är alltid rätt men ibland önskar jag att den var äppelgrön ;)

Min motivering till att välja vit var att jag alltid kunde piffa upp den med en snygg kökshandduk efter humör och årstid.

Lycka till med ditt val!