03 mars 2011

Bruk det du har!

*
*
Kom over denne utfordringen hos Beas barnslikheter og sannelig skal jeg prøve meg! Utfordringen er å bruke det du har av hobbymatriel og ikke kjøpe nytt i hele mars, og få ferdig ett prosjekt i uka. Egentlig burde jeg prøve å holde utfordringen i flere måneder - om ikke resten av året, men det blir vel litt i tøffeste laget. Så kom igjen alle der ute som driver og strikker, hekler, lager kort, syr, driver med scrapbooking og alle mulige morsomme aktiviteter - gå inn på bloggen til Bea og HENG DERE PÅ!

4 kommentarer:

Villblomsten sa...

Kjempelur utfordring :-)
skal titte innom etterpå :-)

Barneboden sa...

Hei :-)
Da var Gavekortet for denne mnd trekt :-)
Vinneren står på bloggen : http://barneboden.blogspot.com/
Takk for at du ville være med :-)

Og lar du linken ligge , så er du med i trekningen neste mnd også ! :-)



ps - linken skal helst være til http://www.barneboden.no/ :-)

Mona sa...

Barneboden: Mener jeg har oppdatert linken, men skal sjekke for sikkerhetsyld, vil gjerne være med på neste måneds trekkning også :0)

Joakim sa...

Jeg har gitt deg Beautifull blogger award. fordi bloggen din er så fin. se bloggen min for mer info.