10 mai 2011

Hurra for meg!

Får vel ikke en så flott kake i dag, men litt ekstra kos får det vel bli!

I dag har jeg bursdag. Nok ett tiår i mitt liv er gjennomført! Jammen går tia fort, litt for fort synes no jeg da. Ingen stor fering i dag, men litt feiring blir det - jeg slår meg sammen med nasjonaldagen og feirer om ei uke - så kan jeg late som alle flagger for meg ;0) Invitasjoner er laget og levert-ble ganske fine ikke sant? Vel jeg er fornøyd iallefall, ble litt bestemt på sparket at jeg skulle ta en liten feriring, så invitasjonene ble laget i full fart. Her er sol og sommer i dag, håper dere alle får en fin 10.mai!

4 kommentarer:

Kristel sa...

Woww that looks sweet and gorgeous Mona!
Hugs Kristel

Precious Home sa...

Gratulerer med dagen!

Håper du får en kjempefin dag!

Louise sa...

Stort tillykke med fødselsdagen :)
Hvor smart at lægge det sammen med nationaldagen - så er der flag overalt! Klem Louise

FacadeScandinavia sa...

WOW tillykke tillyke hvor er det hele dog fint:)
Jeg håber du har lyst til at kigge forbi vores Giveaway - lige til sommerferien:
http://facadescandinavia.blogspot.com/2011/05/giveaway-day.html
Ha en dejlig dag:)
xx