05 mai 2011

Te...



For ei stund tilbake besøkte jeg en av byens butikker og der har de en av mine favoritt teer. Pukka te. Det er en urte te og jeg og ungene har forelsket oss i Relax. Den skal være avslappende og beroligende - ikke vet jeg men god er den. Og siden alle teene er caffein frie så er de veldig barnevennlige. Fremme ved disken lå et fint utvalg i en skål, og jeg måtte bla litt i de forskjellige sortene - "bare ta hvis du har lyst på" fikk jeg beskjed om. Har lyst på!  JA TAKK! Jeg forsynte meg med tre sorter og synes kanskje jeg tok i litt, men nei da - "bare ta flere, vi har enno flere sorter her borte". Hadde veldig lyst å ta en av hver, men litt beskjeden er man jo. Men se! Er det ikke mange - og jeg gleder meg til å smake på alle sammen. Og prøveeksemplarene er nok ikke bortkastet på meg, har enno tilgode å møte noen med like mye te i skapet og i koppen som meg  ;0) 

PS; Relax teen har jeg altså kjøpt selv da - den trenger jeg ikke prøvesmake    -   så til dere alle - løp og kjøp- 
GOD TE!

1 kommentar:

Stine sa...

Hvor ser det fint ud :) Jeg er også vild med pukka te, synes bare det er en smule dyrt.