14 august 2011

Alveland del 3

Siste del av besøket hos Alveland...Kafèen. Ferske hjemmelagede rundstykker (som smakte akkurat som min mammas fletteloff) med hjemmelaget pålegg, kanelsnurrer bakt om morgen, fersk eplekake! Tror ikke jeg noen gang har opplevd det på kafè før! Alt var himmelsk godt! Skulle ønske det fantes noe sånt her hvor jeg bor.





Hjemmekoselig og rolig. Gamle stoler og bord i forskjellig farger og utgaver, servicet likeså. Masse små koselige detaljer, akkurat som å være på besøk i bestemorhuset.
Måtte slenge på ett par bilder til, fra butikken (den røde reven bor no hjemme hos min niese - heldige rev og heldige niese).

Jeg får nøye meg med nettbutikken og lage hjemmekosen selv. Håper alle varene i butikken kan komme på nett, det hadde vært noe det!

Hva tror du Rita King, lar det seg gjøre? Alt i butikken til salgs i nettbutikken din? - Det er lov å ønske iallefall!

1 kommentar:

bare hege sa...

JEG VIL OGSÅ HA EN SÅNN REV!!!!!!