23 september 2011

Buzzing

VIL DU HA EN PRØVEPAKKE VANISH?

Jepp - da skal jeg Buzze mine første produkter - og denne er lett! Har alt reklamert for Vanish i mange år jeg.

Da det kom på det norske markedet ville jeg altså ikke engang prøve det, se på fargen da! Kan da ikke vaske noe med pulver fra en boks som denne! Knall rosa! Tenkte bare at dette var fullt av alt mulig rart, dessuten var reklamen den gang veldig dårlig synes jeg. Men så en dag kom boksen med hjem da - og da var jeg solgt! DET FUNKER! To veldig aktive barn = masse flekkete klær! Blåbær, blekk, maling og grønske, det er hverdagen det...

No er jeg så heldig å være Buzzador, da har jeg muligheten til å være med å prøve produkter, si hva jeg mener om dem og gi ut vareprøver til venner og bekjente.

Jeg har fått flere pakker å gi ut og jeg har fått ikke mindre enn 7 produkter fra Vanish jeg skal prøve. Har brukt tre av produktene i flere år og er kjempefornøyd. Har savnet å kunne bruke dem på ull - vi bruker mye ull og ull/silke i dette huset. Vi invisterer endel i dyre ullklær også, sånne man helst bare skal håndvaske (de skal rense seg selv nemlig, og det gjør de også, men de fjerner altså ikke flekker av seg selv). Så vi har endel ullklær som ser veldig møkkete ut, selv om de altså er vasket. No har Vanish altså produkter til ull også, det viste ikke jeg. Gleder meg faktisk til å prøve dem!

Jeg vil gjerne gi bloggleserne mine mulighet til å teste Vanish!

Skriv en kommentar om hvorfor akkurat DU fortjener/trenger en pakke Vanish!

Jeg tar en avgjørelse 1.oktober!



Har du lyst å bli Buzzador? Få lov å teste ut alle mulige produkter Skriv en kommentar så skal jeg ordne det.


3 kommentarer:

Mie og mamma sa...

Så fint at det er kommet for ull også.Har du sett det i butikken?Jeg MÅ ha:-)

Tommensgirl sa...

Vanish er ikke dumt:) men at de har for ull og ilke,det var nytt for meg:) Vanish er alltid kjekt å ha med barn i hus:)
God helg til deg og dine:)
Skjønne gutter du har:)

Mona sa...

Siden kun to har kommentert får begge :0)

Mie og mamma har jo egentlg alt fått :0)

Tommensgirl om du vil ha pakken med Vanish (ikke ull desverre)så send meg adressen din.

Ha en fin helg!