12 september 2011

Partypakker og cupcaketoppers



Er ei god stund siden det var barnabursdag i huset, med fotball-tema. Blir jo fint da, når man lager nesten alt selv. Men det tar tid! Selv med hjelpemiddler. Har en plan om å selge div party"stasj" på Eplabutikken min, men jeg får da aldri tid til å gjøre det... Har kjøpt inn masse fine cupcakeformer (og de er FINE!!!), sånne i papp, de holder fasongen skikkelig bra og de kan brukes som snackskåler og masse annet gøy også. Og så har jeg kjøpt sugerør i papp...FINE! Og med de skal jeg lage Partypakker som jeg lager selv. Håper jeg får gjort det, har tro på at det blir skikkelig fint (men er jo bestandig litt usikker da, på om andre kan like det). Får legge ut her å se om dere liker det først kanskje? Så skal jeg lage fotballparty-pakke kanskje? Noen som er interessert?  ;0)

1 kommentar:

Tommensgirl sa...

Stilig:) Sikkert ikke dumt å lage party pakker:) Håper du gjør det:)