12 oktober 2011

Bli med på pakkelek!



Jeg har vært med å leke hos Kyss en frø. Leken går ut på at de to første som melder seg på får en pakke(som eier av bloggen har laget) Og så må den som mottar pakken lage en tilbake. Og så leke leken videre på sin blogg! Jeg har alt mottatt min pakke fra Kyss en frø - og den ser dere på bilde over. Er den ikke flott! Jeg har ikke fått laget ferdig min gave til henne, men den er under utarbeidelse!
Jeg er litt redd for at jeg har litt liten tid å lage for tiden, så å ha to med på leken tør jeg ikke med en gang. Så jeg sier at i første omgang får den første som skriver en kommentar pakke fra meg!
Og om flere har lyst å være med så meld dere på så får jeg se om jeg får tid litt senere.

3 kommentarer:

Joakim sa...

jeg vil være m å leke:)
også må du se her: http://www.kaosblogg.com/?p=989 fint skilt til inspirajon for det lille ekstra

Joakim sa...

ps glemte å si atte det jeg ønsker meg "laget" er kos fra et lite barn...

Mona sa...

Så koselig at du vil være med å leke Joakim! burde jo forstått at du ville det - en leken katt!Litt kos og en pakke skal bli ;0)