27 oktober 2011

halloween Freebie





Er i utgangspunktet ikke så begeistret for Halloween, men har man barn som liker å kle seg ut og som liker å ha partystemning - ja så blir det en del av tradisjonene i huset alikevell. Iallefall i noen år når man har barn. Og det er jo gøy å lage pynt og bake litt, så jeg er jo ikke så vanskelig å be. Det jeg ikke liker er kjøpepresset, men her i huset kjøper vi ikke ferdigprodukter (utenom godterier da), vi lager selv av det vi har. Og vi trenger ikke gjøre mye eller komplisert. Jo, må vel innrømme at vi gjennom årene har kjøpt litt småtterier, det har vi. Men ikke mye og ikke hvert år.Foreløpig har vi alltid laget kostymer av utkledningsklær  og gamle klær som alt finnes i huset.  I år er spøkelsesdrakt alt laget, skikkelig fint spøkelse. Ett gammelt hvitt laken, to hull og en sprittusj-munn = spøkelse!

I år har jeg lekt meg litt, jeg har laget ett flaggermus-mønster. Og det har jeg tenkt å gi bort til dere! Jeg har laget "kake toppere" av dem og brukt dem blandt annet til, som på bilde, "godteripinner". OK! Jeg har handlet i år - minimuffinsformer... Du ser dem på bildet (de kostet bare 39 kroner for 100 stykk, så jeg har ei stund da  ;0)   ).










  


Og forhåpentligvis kan jeg etterhvert tilby partypakker, som jeg har designet selv, også for Halloeween på "Det lille Ekstra".

Jeg har iallefall begynnt på egendesign og jeg synes de ble fine faktisk!

Håper dere liker dem!

Ingen kommentarer: