01 oktober 2011

Snart slutt



Min Vanish kampanje er snart slutt og jeg har fått prøvd Vanish ull - so far so good! Er fornøyd, men jeg må teste det på de skikkelig flekkete ullklærene og det har jeg ikke fått gjort enno - men det skal jeg! Men blåbærflekker må gi tapt! Hurra!

Forrige fredag fikk vi hjem en gutt som hadde en liten hyggelig opplevelse på skolen, som resulterte i en hjernerystelse...
Han spydde utover hele sofaen vår, og siden vi har bytta vår skinnsofa mot en større tøy sofa (noen hadde plassmangel og det har ikke vi) så ble det en aldri så liten utfordring.  I esken fra buzzadorkampanjen med Vanish var også en sprayflaske for blandt annet tepper, møbler etc. Vi fikk ikke begynt sofa-vasking før dagen etter (så det hadde fått satt seg skikkelig...) så da var det bare å spraye ivei. Jeg gidder ikke reklamere for noe jeg ikke liker så når jeg sier jeg er fornøyd så er jeg det. Sofaen er som NY! Jeg er VELDIG fornøyd!

Så til dere som ikke meldte dere til gratis Vanishpakke, og dermed ikke får en pakke fra meg i posten - kjøp selv   ;0)

Han en fin helg!

1 kommentar:

Bondekona sa...

jeg har også mottatt Vanish-pakke, og er veldig fornøyd.

Ha en fin dag.
:)