24 november 2011

Bloggbursdag


I morra har bloggen min bursdag! 5 år! Og selv om jeg har bloggpause så MÅ jeg jo få en liten feiring av bloggen. Enig?

Bursdager inneholder gaver, så gaver må det bli. Jeg vil gi bort to gaver. 

En gave for bloggbursdagen i morra. HURRA!HURRA!HURRA!

Og så vil jeg gi bort en gave på lørdagen, den dagen skulle mammaen min hatt bursdag. Men sånn gikk det ikke. Hun døde for 2 uker siden. Alt for tidlig. Og som dere sikkert  forstår er det derfor jeg ikke blogger så mye for tiden. Tøffe dager, på alle mulige måter...

Men jeg vil allikevel markere, både bloggbursdag og mammaen min! Den beste mammaen (og mormoren) som har levd på denne jord!

Hva gaven er og hvordan bli den heldige mottaker avsløres i morgen. 


1 kommentar:

Kristel sa...

Woww that looks really delicious Mona!
Hugs Kristel