25 november 2011

Bursdags "Gi vekk"

I anledning bloggens 5 årsdag er du herved invitert til å være med på feiring! 

Feiringen finner sted her fra i dag av og til og med 5. desember


Du er invitert til å legge igjen en hilsen - det gir deg 1 lodd.
Jeg blir glad om du lager ett innlegg om bloggbursdagen - det gir enno 1 lodd.
Og jeg blir også glad om du legger meg til i bloggrolleren din - nok 1 lodd til deg.
Jeg blir kjempeglad om du gjør alle tre, 
da får du tilsammen 5 lodd!!!

PS: Husk å meld deg på gavedrysset i inlegget under også! Om du legger til som følger kan du telle det som 1 lodd på begge gavedryss, gjelder også om du legger til bloggen min på bloggrolleren din.

Premien er det du ser på bildene: Juletags / til og fra-lapper i alle variasjoner. Ferdig laget fra "det lille ekstra", Lag ferdig selv design-tags fra"Det lille ekstra", lag selv-tags fra Inger Hardings Design (Panduro) og en pakke ekslusiv svart te "Black Rose". 
Godt å ha en varm kopp te mens du pakker julegaver og setter på kjempefine design tags!





Du kan få opptil 5 lodd og trekkning finner sted 5. desember!
VELKOMMEN!!!




PS:husk bli med på de to andre giveaways også - se på høyre side i bloggen!

19 kommentarer:

snikkerbuo sa...

hei, takk for koslig kommentar.
Og gratulera med bloggbursdag.
Eg vil sjølvsagt vera med og trekk 1. lykke lodd hos deg!

God helg til deg og dine
Henriette

snikkerbuo sa...

hei, takk for koslig kommentar.
Og gratulera med bloggbursdag.
Eg vil sjølvsagt vera med og trekk 1. lykke lodd hos deg!

God helg til deg og dine
Henriette

Elisabeth sa...

Åh! Så mye gøy på en gang! Hyggelig bloggkommentar og invitasjon til feiring - perfekt på en fin fredag. :)

Det eneste som var trist var jo å høre om pusegutten du savner... Vit at jeg forstår - og føler med deg. Ingenting er som gode pusevenner og jeg håper jeg får beholde mine to små i maaaaange år fremover!

Jeg skal prøve å inkassere et par lodd på de superfine premiene du frister med, så her er kommentar og deling i bloggroll allerede unnagjort.

Gratulerer med bloggbursdag! :)

Julia Runge sa...

Tillykke med fødselsdagen ;o) Vil meget gerne være med i lodtrækningen og er nu følger :D Smider 1 lod i puljen!
Ha' en dejlig weekend!
Julia

Lotten sa...

Grattis på födelsedagen till bloggen din! Tack för din kommentar inne hos mig ;-) Mössan har jag virkat på frihand men det finns både färdiga mössor och mönster att köpa på etsy.com
1 lott till mig, tack!

Malene sa...

Tillykke med bloggens fødselsdag! Jeg vil gerne være med på 1 lod:)

snakkemunn sa...

Klart jeg vil være med å feire bursdag. 5 år er lang tid så GRATULERER!. Jeg har blogget i snart tre år. Fine gaver du lodder ut. :))

Else sa...

Takker for din søde kommentar Stort tillykke med blog fødselsdagen.Jeg tager alle lod der kan opnåes Knus Else

Fra huset i svingen sa...

Grattis, og takk for hyggelig kommentar i bloggen min :D
Jeg tar 2 lodd (hvis det holder med å linke til give away`en din i sidebaren?)

Klem Karianne

Mona sa...

Det holder! :0)
to lodd notert på deg.

Frøken Loppe sa...

Hei på deg!
Takk for kosleg kommentar på min blogg, kjekt at du fann vegen til meg :o)
Gratulere så mykje med bloggbursdag!
Klart eg vil vere med å feire!!
Eg tar eit lodd og håper på vinnerlykke, kjempe artige premier!!
God 1. advent til deg!

Elfepigen sa...

Stort tillykke med blogfødselsdagen og i min anden kommentar skulle der også have stået tillykke med din mors fødselsdag,der er et stort savn når de ikke er her mere,men så er det skønt med alle de gode minder vi har tilbage.
Jeg vil gerne deltage i din give-away med to lodder tak :)

Knus og kram herfra

swimzy sa...

heihei :)
Her vil jeg gjerne vøære med på 2 lodd :)

Klem fra swimzy, swimzy81@gmail.com

PS: har en giveaway på bloggen min, swimzys matblogg, hvis du har lyst til å være med på den :)

Julie sa...

Hej Mona ;0)
Tillykke med de 5 år, jeg vil gerne fejre sammen med dig og er med på 2 lodder ;0)

creando sa...

Så roligt och TACK snälla för din inbjudan. Här vill jag vara med! Och jag tar en lott! Kramar Kicki

Madame sa...

Hej Mona, tak for dine søde kommentarer hos mig. Jeg følger nu din blog og har lagt dig i min blogroll - og glæder mig til at følge med her hos dig :-)
Tillykke med din blogfødselsdag!

Heidi sa...

Gratulerer med 5 års bloggbursdagen :)
Alltid koselig å lese.
Hvis jeg klarte å "telle" riktig ble det hele 5 lodd nå (følger, innlegg og komentar) :)

Klem Heidi

Anonym sa...

Hei!
Gratulerer med bloddbursdag!
Jeg blir gjerne med, men desverre kun med 1 lodd!
Hilsen Elisabeth (elisabeth.wiik@me.com)

bare hege sa...

Oi! Først nå så jeg at fristen er den 5.! Hurra! Jeg rakk det!
To lodd på denne også! ;-) Og:

GRATULERER med bloggbursdag!!!