26 november 2011

En annerledes fødselsdag / gavedryss

VINN MASSE FINT TIL JUL!

Alt dette kan bli ditt.





Til ære for mammaen min blir det gaveutdeling i dag også! 2 stykker på to dager! 


Trist å tenke på at hun ikke her her mer, men vi har så utrolig mange flotte minner. Hun var en veldig snill,omtenksom, raus, omsorgsfull, engasjert, positiv, tøff og modig dame - ja absolutt alt en mamma skal være, ett stort forbilde på alle plan.
Så i hennes minne serverer jeg 4 flotte doble kort i svart hvitt(er de ikke fine- det er min mamma da hun var liten, kaller dem "på epleslang"). 4 fine juleark i 30 x 30 cm med mønster på begge sider (bilde 2 og 3). To fine juleark i A4. Klistremerker til jul og til slutt Til og fralapper fra "det lille ekstra".



1 lodd for kommentar
1 lodd for å sette bloggen i sidebaren/bloggrolleren på din blogg
     Bruk bilde på høyre side i bloggen (sidebaren min)
1 lodd for å skrive ett innlegg om gaveutdelingen
1 lodd for å melde deg som følger



Om du velger å gjøre alle 4 ting får du ett ekstra lodd og du kan  dermed få 5 lodd tilsammen. Altså fra 1 til 5 lodd, velg selv.


Trekkes etter den 13. desember 


Gratulerer med dagen kjære mammaen min!


PS:husk bli med på de to andre giveaways også - se på høyre side i bloggen!

20 kommentarer:

Fra huset i svingen sa...

Da blir det 3 lodd i dag :D

Klem Karianne

Else sa...

jeg er med 3 lod hertil en dejlig kreativ gave hvem kan ikke få glæde af den.Knus Else
P.S tak for din søde kommentar

swimzy sa...

heihei :)
Her vil jeg gjerne være med på 2 lodd :)

klem fra swimzy

Elfepigen sa...

En dejlig blog du har;)Lægger mig som fast læser så det bliver 2 lodder til mig :)

Knus og kram herfra

Anna GL (ekte heimelaga) sa...

Hei! Tusen takk for kommentar på bloggen min! Jeg følger deg gjerne og tar derfor to herlige lodd! :)

Trine sa...

Veldig søte barnebilder av mammaen din, Mona. Klem fra Trixie og Trine

Julie sa...

Hvor er de fine de kort du har lavet med billede af din mor ;0)
Jeg er med på 3 lodder

Hilde sa...

Denne må jeg bli med på! Jeg tar 3 lodd ;) Kommentar, link i sidefeltet på bloggen og følger ;) Forresten så er jo det bildet i sidebaren din fint å bruke.. der har du jo bilde av nesten alt! ;)

R A N D I sa...

Jaa :)) Da blir det et lodd på meg også gitt ;)

PrinsessaPåErta sa...

Takk for besøk på min blogg!

Jeg er med og trekker hele to lodd:)

Guro sa...

Jeg er følger, er jeg ikke??
Isåfall, to lodd på meg :)
Fin torsdag til deg og dine, håper det går bra med dere.

cs sa...

Jeg vil meget gerne deltage... hvis jeg har gjort det rigtig skulle jeg deltage med 3 lodder tror jeg...

(jeg er fast læser, har dig på min blog roll, og billede linket i bunden af min blog til din gaveleg.)

ps. tak for din søde hilsen på min blog.

Heidi sa...

Jeg prøvde meg :)
Du får finne ut hvor mange lodd det blir ;)

Klem Heidi

Mie og mamma sa...

De er superfine de tagsene av Trude <3

bare hege sa...

Så fine ting Mona!

Jeg er jo ivrig følger fra før, og nå kommentar i tillegg, det blir to lodd, blir det ikke?

God kveld!

Meg sa...

Et lodd på meg :)

Helle Jescika sa...

jeg er med på 2 lodder

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er gjerne med! Følger deg fra før, og har lagt candyen i sidebaren min!

Ha en herlig uke!

Klem

Ingrid sa...

Jeg er med, og tar med meg 2 lodd på min vei :)

linnerud sa...

2 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com