28 november 2011

juleverksted

I går var jeg hos en venninne på juleverksted. Fikk ikke laget så mye, barna var med og de trengte en hjelpende hånd. Men det blir nok litt julehobby etterhvert - og da får dere kanskje se  ;0)
Hun har fått endel nye møbler (ble så utrolig fint) og hun har så smått begynt å julepynte litt (adventspynte blir det vel)(se bilder over og se den søte lille engelen, blir varm om hjerte av å se på den). Til lunsj ble det årets første julegrøt - var jo 1. søndag i advent, mandel og det hele. Deilig! Og så kom årets første snø - skikkelig stemningsfullt. Etterpå var vi innom på juletretenning. En fin 1. søndag i advent var det!



4 kommentarer:

Julie sa...

Lyder til at have været en dejlig dag ;0) Her må der altså også gerne snart komme et drys sne ;0) Jeg er igang med at lave en give away med det fine papir, så husk endelig at kigge forbi ;0)

Hilde sa...

Så gøy at du vil være med på giveawayene mine! Jeg blir selvfølgelig med på dine også.. Og du.. for et halvt år siden likte jeg ikke blåmuggost :P men NÅ! I LOOVE IT!! <3 hehe.. utrolig hva som skjer når man blir "voksen" Krysser fingrene for at termosen blir din! ;) OG at jeg vinner hos deg. hehe!

Zopp Design sa...

Høres ut til å ha vært en flott dag.

Stikk innom bloggen vår for å være med på blogglotteriet nå i adventstiden :-D

Lilla Huset sa...

Hej och tack för titten hos mig! Visst är det konstigt hur saker och ting bara kan försvinna och man är helt oskyldig själv. Ha en riktigt fin dag idag./Merja