24 desember 2011

Luke 24


 

Tusen takk for alle søte julehilsner!
God Jul til dere alle!

4 kommentarer:

Julie sa...

Glædelig jul til dig og dine Mona ;0)

Villblomsten sa...

Godt Nyttår :-)

Barneboden sa...

Godt Nyttår :-)

+ jeg ville bare informere om
at Barneboden fortsetter med NY trekning av GAVEKORT HVER mnd også i 2012 :-)
og om du ikke har lagt deg til som følger allerede ?
så er det nå mulig , så du kan få med deg alle Gavekort-trekningene :-)

Men ..
jeg ser ikke linken på siden din ?
har du tatt den vekk ?
det er helt iorden :-)
Men
siden det jo kan være meg som ser feil ?
eller at jeg overser den ?
at linken er der :-)
så ville jeg spørre deg - før jeg tar deg vekk fra Gavekort-treknings-listen :-)

:-)

Barneboden sa...

Hei :-)
Så fint at du ville være med videre :-)
Lykke til i neste trekning :-)