19 januar 2012

Hvordan pynte cupcakes, eller muffins



Kom over denne bloggen en dag, Glorious Treats , tenkte å dele den med dere. Er ganske fornøyd med min egen pynting av cupcakes (ikke superfine akkurat, men absolutt helt greie). Men da jeg så disse, da fikk jeg plutselig veldig lyst å pynte mine akkurat sånn og akkurat like fint! Og i denne bloggen får dere masse gode tips til å gjøre akkurat det.



Masse flotte bilder, forklaringer på hva slags utstyr dere trenger, videoforklaringer og trinn for trinn. Dere finner også masse flotte oppskrifter på flotte gode kaker. Hvis dere ønsker oppskrift på Magnolia Vanilla Cupcaces, med vri og Vanilla butter cream har jeg lagt ut dette her på bloggen tidligere. og Magnolia Vanilla Cupcakes er supre og holder seg kjempegodt. Anbefales!

 
Hvordan pynter dere muffins/cupcakes? Kan dere ikke sende linker eller bilder å la meg se!


Så da er det bare å sette igang-bak ivei!
Og send meg bilde av resultatet!

3 kommentarer:

Bling sa...

ps. de som kom i postkassen din i dag var ikke pakkegledegaven - den kommer over helga. blogginlegg kommer i dag.
alt slack vi damer på plukke opp etter gutta da! men pakkegave til deg er jo en glede da - i motsetning til de fire søppelsekkene og 2 pappeskene som gikk på heggstadmoen i dag.
ååå som jeg klager.
Tror mamma og meg må lese mere på lappen;)
<3

Mona sa...

Tusen takk for gaven i postkassa! Skikkelig fin!

Ja det kan ikke være gret bling, å ta over alt rotet etter bror, og så må du hjelpe til med søppelsekkene også da gitt. Menner!

Da ma du bli den riktige adressaten for min pakkegave til deg også da. Hva hjemmelaget øsnker du deg da?

ege denne sa...

Flott blogg :) Vil ta meg en titt rundt her :)