09 januar 2012

Nytt i butikken!


Da har jeg endelig fått lagt ut mine søte dobble kort, i nettbutikken  "Det Lille Ekstra".

Jeg må innrømme at etter at jeg faktisk dro i land adventskalenderen her på bloggen i desember, var behovet for bloggpause stor. Det ble litt "travelt" med 24 innlegg midt i hektiske juleforbredelser og diverse annet (på privaten). Men jeg er meget fornøyd med at jeg gjennomførte. Synes det er litt morsomt med julekalender, og det håper jeg dere gjør også. Er jo litt gave til dere som leser bloggen det da!

2 kommentarer:

Katharina Stendys sa...

Måtte straks ind og snuse på bloggen din!! Og man forstår godt du netop har passeret fast læser no 100! Er Sikker på mange flere følger, hvor er her skønt og sikke mange fine ting du laver!! Smukt!! Ha en god dag!!

Malms Verden sa...

Hej Mona
Tak for din kommentar på min blog! Jeg tror jeg er født med et flytte-om-gen, for jeg flytter rundt med møblerne med jævne mellemrum. Jeg har også lavet udseendet om på min blog. Der er så mange flotte måder at lave det på, så jeg må hele tiden prøve noget nyt! Ja, det er dejligt med dyr - jeg har 2 katte, en hund og en undulat! Det er dejligt med liv i huset!
Knus fra Rita