01 februar 2012

Kamera og vinterlys

NYTT KAMERA!
Canon 350 D er byttet ut med 600D. Valgets kval, 550D, 600D, 60 D, 7...Det er jo så mye å velge i. Priser, hva du trenger, hvæ du ønsker deg og hva du kan forsvare at du bruker pengene på. Blanda meg ikke bort i andre kamera enn Canon iallefall. Best å holde seg til det kjente, nok å velge i der. Så langt er jeg MEGET fornøyd iallefall. Det er en kvalitetsheving her, uten tvil.

Etter at jeg kjøpte hybridkameraet Olympus E-PL2 fant jeg fort ut at jeg måtte fornye speilrefleksen. Olympusen er genial! Elsker det, men det er litt forskjellige bruksområder synes jeg. Trodde jeg kunne beholde 350D lengere når jeg kjøpte til Olympus, men manglene på begge ble mer synlige. No derimot er jeg helt komplett. Mobilkamera - er med hele tiden. Casio Exelim - lite helt greit kompakt kamera som man kan ha i lomma. Olympus E-PL2 - lite (får lett plass i veska) hybridkamera som tar flotte bilder og har store muligheter for innstillinger og "lek" og til slutt, Canon 600D. Speilrefleksen som har alt en amatør, som elsker å ta bilder og er litt over middels interessert i å ta bilder, kan ønske seg  :0)

Joda, jeg kan altids ønske meg mer...Men jeg trenger det ikke (egentlig).


Hvilket/hvilke kamera har du? Hva er du fornøyd/missfornøyd med?

1 kommentar:

bare hege sa...

Treet mitt!!!
Skulle ønske jeg hadde kamera nå jeg også, mobilkameratiden begynner å bli litt for lang nå synes jeg... :-(