11 mars 2012

Sweet Paul spring issue


Vårnummeret av Sweet Paul er ute! For de mest iherdige tilhengerne er vel det gamelt nytt. Er jo ei uke siden vårnummeret kom ut med KK som ekstrabilag her hjemme. Men her er altså gratis nettutgave og den er forskjellig fra bladet som kom her i Norge. Nettutgaven er på hele 140 sider! Ekstrabilaget på 66 sider - jeg elsker nettutgaven! Vet egentlig ikke helt hvorfor jeg kjøpte KK med billag, men jeg liker jo Sweet Paul og så liker jeg best å holde bladet i hånda ( er jeg gammeldags?).

Ekstrabillaget  synes jeg er litt kjedeligere og så er det mest ett matblad og jeg føler jeg har sett mye av det før. Nettutgavetn har med så mye ekstrastoff, intervjuer med kreative personer, mer kreativt stoff i det fulle og hele. Kort intro av bidragsytere  synes jeg også er gøy å lese. Men som sagt, nettutgaven er jo dobbelt så stort, så det er kanskje ikke så rert at det blir bedre.

KOS DERE MED NETTUTGAVEN AV SWEET PAUL!

Ingen kommentarer: