03 desember 2012

UKAS FØRJULSTIPS!


Hver desember de siste årene har jeg laget julekalenderkalender på bloggen. Det var planen også i år, men det er så mye som skjer i desember og jeg fant ut at i år skal jeg ta kalenderferie.

I stedet vil jeg hver uke gi dere flotte juletips og  avsløre noen fine sider som har gratis jule-freebies! Jeg plukker frem noe fra mine små "hemmelige" julesider på nett og kanskje jeg avslører en og annen familieoppskrift.

Håper dere setter pris på UKAS FØRJULSTIPS og at det er helt greit uten julekalender i år (men håper dere savner julekalenderen min litt da, selv om det florerer julekalendere på nettet).

Disse flotte til og fra lapper/ tags er fra Lemon Squeezy.
Disse er fra We love to illustrate for children
 
 
 
Disse er fra A sonoma garden
 
christmas-labels
 
 
 
Da er det bare å pakke i vei, printe ut disse flotte til og fra lappene og vips er gaven klar for jul!

Ingen kommentarer: